2021/05/07

簡易醃肉大法

估唔到有關醃肉的POST 大受歡迎

最多人關心抽真空機及醃肉法


首先是抽真空機, 我家用的是Food Saver

可以切割不同尺寸的抽真空袋, 放便儲放不同尺寸的食物

本身抽真空袋分20CM 闊及28CM 闊


可不可以用其他牌子抽真空袋?

其實部機只係切, 抽真空, 封口, 所以真空袋本身可以封口就可以用

不過因為要放食物, 尤其要用慢煮時會加熱, 

老公覺得用返原裝會安全D


醃肉

通常, 唔同既肉類, 我會用唔同醃法

醃既時候, 己決定之後會煮什麼


如pork belly, 我會醃成叉燒

Beef Flank Steak 切片, 用滑牛醃法, 可以用來炒, 煎都OK

雞翼有很多不同醃法, 




首先, 是 Costco 的Beef Flank Steak, 呢款牛好適合用來炒
所以我會用來醃做滑牛
平日可以用來炒菜, 如生菜炒牛肉
或者整韓式泡菜鍋

醃法:
  • 切片牛肉 2KG (我平日買一PACK 是2KG, 以下醃料是以2KG 肉分量去醃的, 如果分量少就自行減分量)
  • 生抽 4 湯匙, 即 60ML
  • 胡椒粉,  1 茶匙 5ML
  • 蠔油 4 湯匙 
  • 糖 4茶匙
  • 薑汁 2 茶匙
  • 蛋 2 隻
以上醃汁先和牛肉混合好, 等醃汁被牛肉吸收後, 
再加以下的
  • 紹興酒 4 茶匙
  • 老抽 1 茶匙
又再混合好
  • 生粉 4 茶匙
混合至看不到生粉
最後加入生油 8茶匙

大約醃半日, 或隔一晚, 第二天分裝入冰櫃, 
己入冰櫃的肉, 就像冬眠一樣, 唔會再入味, 所以要先放普通保鮮格等D 肉入味, 才入冰櫃


以我家為例, 我會分成2種重量, 250G 及300G 的, 按不同需要來解凍


分好一餐一包, 寫返日子, 重量, 就可以入冰櫃了


叉燒醃法
  • Pork Belly 2KG
  • 芫茜  Aldi 有一包包芫茜, 好似約40P 一包, 一次用一包, 好方便
  • 青蔥 4-6 條 切碎  (超巿有一札札蔥, 平日買一札回來浸清水, 想要用時, 剪下來就OK)
  • 乾蔥 4-6粒 切碎
  • 柱侯醬 4 湯匙
  • 海鮮醬 8 湯匙
  • 生抽 3 湯匙
  • 老抽 2 茶匙
  • 砂糖 4 湯匙
  • 玫瑰露 4 湯匙




Costco 的Pork Belly 通常比普通超巿的大舊, 厚肉, 氣炸出來比較好
因為肉太細塊, 炸出來邊位就會比較燶

通常一包我會分500 - 650G 左右



洋蔥豬扒 (用來做洋蔥豬扒, 蕃薯豬扒, 焗豬扒飯都OK)

  • 豬扒800G (選超巿的pork shoulder)
  • 雞蛋 1 隻
  • 鹽 1/3 茶匙
  • 砂糖 1 茶匙
  • 生抽 1 湯匙
  • 雞粉 1/2 茶匙
  • 胡椒粉 1/5 茶匙
  • 生粉 1 湯匙
  • 生油 1 湯匙
醃法:
豬扒先用淡鹽水浸15分鐘, 沖乾淨後用廚房紙印乾
加入以上除生粉及生油的醃料
MIX 好, 等10-15分鐘, 等豬肉吸收醃料, 加入生粉及生油MIX 埋
便可以放雪櫃醃多幾個鐘

之後, 直接煮又得, 用抽真空機封好放冰櫃也可以

===================================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
==================================================================





沒有留言:

張貼留言

熱門文章